brist på rubrik. . .

kl är 10:35 och jag har bara en pärm kvar, sen har jag inget att göra! ska nog göra allt extrem långsamt;) jag kanske får ledigt på fredag om det inte finns ngt att göra, vad skönt det skulle vara!! men inte så bra för lönen sen=p ska ju vara borta 6 dagar redan=/

har egentligen inte så mkt att skriva just nu. jobbar iaf till 16 idag, hann med den tidigare bussen(: men kanske redan går vid halv 16 om det är lugnt här. har planerat in träning med johanna idag, om hon nu inte ska jobba=/ har inte lust att gå dit själv efter 2 månaders uppehåll typ=p sen ska jag träffa Katta idag (: det var ett tag sen nu...

Nu har Milla lagt in bilderna som hon tog på nyår, klicka här så länkas du till henne(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0