dags för en lista(:

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Fick träffa alla mina tjejkompisar(:
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Satt och jobbade
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Jobbade=p
Det sista du sa högt?
Nej då, verkligen inte ( ironisk )
Det senaste någon sa till dig:
Du längtar inte till fredag va? ( Adde på jobbet )
Vad ha du druckit idag?
Te
Vad var det senaste du åt?
Frukost på jobbet. två mackor med salami och te
Vad var det senaste du köpte?
Lite saker till resan på Ica Maxi
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun
Vad är det för väder hos dig nu?
Molnigt och snö
Godaste glassmaken?
Melon
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Jag vet inte. Tror det kan ända
Sover du tungt?
Yes, om någon gör inbrott i rummet på ett hotel och jag inte vaknar, så ja=p
Drömmer du mardrömmar?
Inte så mkt. men det kan hända
Trivs du med ditt jobb?
Jag har ju inte världens bästa jobb, men funkar helt ok. Bätte än inget...
Favoritklädsel?
Tajts och en stor tröja
Favoritlåt just nu?
No you hang up
Vad ser du om du tittar till höger?
En massa pämar som jag gått igenom=p
Vad gör dig glad just nu?
Att jag åker till Gran Canaria på fredag(:
Vad ska du göra härnäst? 
Jobba fram till 16=/
Höger el vänsterhänt?
Högerhänt
Humör just nu?
Seg, men annars helt ok
Favoritgodis?
Choklad<3
Kläder just nu?
Tajts, vit lång t-shirt och en svart kofta över
Sommarplaner?
Förhoppningsvis en utomlandsresa med tjejerna och ett sommarjobb(:
Hur många kuddar sover du med?
3 st
Spelar du ngt instrument?
Räknas Guitar heroes?
Morgon eller nattmänniska?
Nattmänniska
Vad är viktigast för dig?
Familjen och vännerna!
Är du kittlig?
Säg vart jag inte är kittlig
Snarkar du?
Det går rykten om det=/
Stjärntecken?
Vädur
Äckligaste insekten?
Kackellacka!
Stökigt el välstädat?
Välstädat, men säg mig när jag har det?
Längtar du mest efter just nu?
Kärlek..

Jag älskar att göra listor, man lär sig alltid ngt nytt om sig själv=p Testa du med(:

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHA! Den ska jag göra nu minsann! :D

2008-01-22 @ 15:23:06
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0