Dags för uppdatering

Nu är jag tillbaka till verkligheten(: Men det var jätte skönt att åka bort för ett tag, men en helg räcker=p
Har precis suttit och kollat på några avsnitt av Vänner, snart klar med första säsongen, tre eller två avsnitt tror jag.Så snart måste jag träffa Felicia för att få den andra säsongen. Men iof åker jag till Gran Canaria på fredag så det kanske inte är ngn idé..

Liten sammanfattning av helgen då:

Fredag - som sagt var jag och mamma och åt på Grekiska kolgrillen, kolla på Lets dance och sen somna jag runt 12=p

Lördag - Åkte till stugan vid 11. Men först åke vi till ngt som heter Karlssons, påminner om Ullared. Var väl inte så bra som Ullred, men fanns mkt jag skulle tänka mig köpa när jag flyttar hemifrån. Mkt kökssaker som var billigt(:
Vi kom väl till stugan vid 2 tiden. Satt mest och kolla på tv tills jag somna=P Vid 18 var vi på middagen. Jätte kul och få träffa dom igen efter ca 10 år=P Johan var väldigt smal som mamma hade sagt, jag kände igen han efter alla dess år. Men Jenny skulle jag aldrig känna igen om jag inte visste vem hon var. Hann inte prata med henne så mkt, för hon kom hem från jobbet vid 21. Men jag vill verkligen träffa dom igen. Kanske slänger upp några foton på när vi lekte när vi barn;)

Söndag - Mest kollat på tv. Skidor! Super-G, skidskytte damer och skidskytte herrar. Svenskarna gjorde bra ifrån sig(: Kom hem vid 17 och sen dess har jag inte gjort ngt nyttigt=p

Imorrn ska jag till tandläkaren och fixa ett hål. Äntligen, har verkligen haft problem med den tanden. Det bästa med att jag ska till tandläkaren är att jag får sovmorgon(: Får sova enda tills kl 7!
Sen ska jag träffa min underbara vänner imorrn(: Vet inte rikigt om det blir fika eller mat, vi får se helt enkelt(: Ska få låna lite kläder av Mikkis så hoppas hon kommer ihåg att ta med dom=P

see ya!

 

Dagens låt
Britney Spears - Pieses of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0