Datanörd

Jag erkänner! Jag är en datanörd(: Men vad ska man göra på en fredagskväll när man inte umgås med sina vänner? Har lärt mig hur man sätter in you tube klipp, så nu kommer det komma upp massa klipp(:

Vad har hänt ikväll då?
Mamma och jag var och åt på Kolgrillen. Märkte att dom har förlorat sprittillståndet=/ Så mamma fick inte sitt vin till maten, så det blev lite sura miner. Börjar likna alkisvarning=p
Kom hem precis innan Lets dance skulle började(: Nu är mina favoriter: Karl-Petter, Danny och Richard Herrey!
Synd att Uffe Larsson åkte ut, för han kunde bli årets Lasse Brandeby=p
Efter programmet har jag bara suttit här och ugglat=P

Just det! Jag har suttit och dreglat i HM katalogen. Hur mkt kläder som helst jag vill ha! Så februarilönen kommer gå till kläder kan jag då säga(: Sen har jag blivit helt besatt av att fixa mitt hår i vår/sommar. Lockar i like verry mutch;) Mamma tyckte det var jätte fint, men hon tyckte jag skulle färga håret blont isf. Får se vad som sker=P

Blir ett långt inlägg, men kommer inte skriva ngt förens på söndag när jag kommer hem från stugan. Ska bli skönt att komma bort härifrån! Och speciellt kul ska det bli att få träffa Johan och Therse imorrn:) Haha, min barnkärlek har blivit 1.90 cm lång och väger runt 60 kg=p Jämnfört med han kommer jag känna mig som en köttbulle;)



Dagens låt
Shayne Ward - No you hang up


Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas helgen har varit bra....och välkommen att läsa min blogg =)

2008-01-20 @ 12:40:29
URL: http://dooran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0