Ett kilo snus!

då har man varit hos tandläkaren och lagat en tand. Och det gick förvånatsvärt bra(: Efter all bedövning så kände jag inget alls när dom satte igång och borra. Älskar min tandläkare, ska alltid gå hos henne! Bedövningen sitter fortfarande kvar och det känns som jag har en jätte prilla under läppen! Ungefär på ett kilo=p
Ser jätte kul ut när jag ska försöka spotta, dreglar bara ut allt, haha!
Det bästa är att jag ska dit i höst igen på kontroll och jag behöver inte betala! Har man inte världens bästa tandläkare?!?!

Nu börjar det närma sig resan, bara 4 dagar kvar nu(: Ikväll måste jag kolla hur mkt sommarkläder jag äger=p För imorrn ska jag ner på stan och inhadla det som behövs. Måste gå på jakt efter ett par Flipp Flopp skor, vet inte om jag har kvar mina gamla=/
Och ikväll är det storträff på stan=p vi blir runt 10 st=p Men det ska bli jätte kul(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0