Fika time(:

Då var det onsdag igen, och bara två dagar tills jag och Linnéa åker. Kan fortfarande inte fatta att vi ska åka=p
Tiden har gått lika fort idag som dom andra dagarna.. Slutar om ca 2 timmar. Skönt att komma hem lite tidigare om dagarna(:

Ska hem och äta lite snabbt. sen bär det av till stan för att inhandla det sista. Vet inte riktigt om jag behöver ngt mer till resan=p Kommer säkert på ngt sen. Sen ska jag ta en fika med Linnéa, Martin och Lollo. och sen hem och packa ner allt i väskan(: Ska nog kolla på några avsnitt av Andra Avenyn och Vänner ikväll också(:

See ya later

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag vill också resa nu!
Lite avis är jag allt =)
Linnéa fick med sig ett par flippisar som du skulle låna.
Hoppas ni får det superbra där nere.

2008-01-23 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0