Förtrollad(:

mår mkt bättre idag! Tack varje en ½ liter nässpray. känns mkt bättre i nacken också(: inte lika ont som igår och i onsdags.. får se om jag får lite mer gjort idag på jobbet än dom andra dagarna.

efter jobbet idag så bär det av hem till mimmsan. vi ska på bio och kolla på Förtrollad=D Får se om vi lyckas få med Linnéa och Johanna. Linnéa mår fortfarande inte bra efter sin magsjuka och Johanna hade ev andra planer, men jag hoppas verkligen på att dom kan hänga med(: Så det blir lite mat på Heron, funderar på kina eller grekiskt=p och sen längtar efter biopopcornen=D tror nästan jag skulle kunna äta upp en stor själv;)

helgen som kommer nu blir lugn. som sagt ska jag på bio ikväll och imorrn blir det sovmorgon! hoppas jag får sova länge(: sen jag ska ner på stan och sola med joe. sen blir det filmkväll hemma hos mig(: har blivit jävligt snål så jag tänker tanka ner en film ist för att hyra=p jag kommer även att synda på lördag, blir nog pizza då. men så fort jag blir frisk ska jag ner på gymmet och träna!!

image479image480
image482image483


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0