God morgon!

God morgon allihoppa!

Kom till jobbet för ca 20 min, och vill redan gå hem=p Inte alls så sugen på att jobba idag=/ Ont i huvdudet, har haft det från igår, snälla försvinn!
slog nog rekord igår kväll, somna ca 5 min efter att jag lagt mig i sängen, skönt att få somna innan 23. Glömde inte bort programmet Dubbat igår, hur bra som helst!(: Om du inte sett det, kolla på det nästa vecka!

Jobbar fram till 16 idag, sen blir det hem och äta direkt och sen vidare till träningen. Sen blir det ett uppehåll på två veckor, för nästa torsdag måste jag packa allt. Shiet om 8 dagar åker vi(: varken jag eller Linnéa har fattat att vi åker nästa fredag! Kommer nog fatta det när vi står på arlanda=p

Nu ska jag gå och göra lite frukost ;)

8 dagar kvar(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0