God morgon!

Jo, vad hände i morse då! Jag FÖRSOV mig! Jag vaknade 06:23, min buss går 06:40. PANIK är det rätta ordet!
På den tiden skulle jag klä på mig, plocka undan i mitt rum ( städerskan städar hos oss idag), sminka mig, borsta tänderna och klä på min ytterkläderna. Jag hann med allt förutom sminket. Så fick sminka mig på bussen upp mot jobbet=p

Under frukosten idag på jobbet fick resten av arbetskolegorna veta att jag åker till Gran Canaria nästa fredag. En kille (kan nästa han han gubbe, är över 40=p) som jobbar nattskiftet ute på lagret erbjöd sig att lära mig spanska under nästa vecka;) Så jag skulle kunna flytande spanska till nästa vecka, haha, lycka till säger jag bara!

Slutar vid 16 idag(: Mamma och jag ska gå ut och äta idag. För min fader och bror ska åka till Heron och kolla på Arn. Jag fick inte hänga med för det var grabbkväll=/ Tror mamma och jag åker till Grekiska Kolgrillen(: Sen måste vi hem till Lets dance, det är nu paren åker ut! (: Jag håller på Bonden Karl-Petter!
Är det bara jag som tycker at han ser bra ut och är otroligt charmig?

Ser att Sandra skaffat blogg. Kul att få följa din blogg(:

image506

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0