har jag sagt att jag hatar Ronna?

Var precis inne och kolla på sl:s hemsida när jag ser det här:

Buss 754, 755, 762, 764: Indragna hållplatser
Buss 754, 755, 762 och 764 stannar inte vid Gillestigen, Hyggesvägen, Klövjevägen, Ronna centrum och Ronna skola sedan kl 14:34 på grund av... Buss 754, 755, 762 och 764 stannar inte vid Gillestigen, Hyggesvägen, Klövjevägen, Ronna centrum och Ronna skola sedan kl 14:34 på grund av ordningsproblem.
Detta beräknas pågå trafikdygnet ut. Uppdaterat: 2008-01-14 14:41

Har jag sagt att jag hatar att bo precis utanför Ronna?!!?! Kan inte ungjävlarna skaffa sig ett jävla liv!!! Hur jävla mongo får man vara i huvudet?! Om jag fick veta att mina ungar höll på med sånt här skulle jag spärra in dom i garderoben i ett år!!! Det är i sånna här tillfällen man vill bort från den här stan!! Dom kan lika gärna ta bort alla hållplatser mellan ronna! Då kan dom sitta där i ronna och kasta sten på varandra!

BUSSAR UR TRAFIK!

Skriv en kommentar om vad du tycker dom detta!!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag håller verkligen med! och vi hade skitkul i fredags :D

2008-01-14 @ 16:25:24
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0