Heath Ledger är död!

Imorse fick jag veta att Heath Ledger har dött:( Fick verkligen en chock när jag hörde det idag på radion! Han har varit en av mina favorit skådespelare sen jag såg 10 orsaker att hata dig. Sen var han ju grymt snygg!!

Tydligen så har man hittat han död i hans lägenhet på Manhattan. Brevid sängen där han låg hittade man en burk med sömntabletter. Man vet inte ännu om han har tagit självmord..
Heath Ledger hittat död
Ex-flickvännen i Trollhättan med parets tvååriga dotter

Enligt mig var det bästa filmerna med Heath: 10 orsaker att hata dig, En riddares historia och BrockeBack Mountain.

image520image521image522

Vem älskar inte den här scenen?

 

*R.I.P*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0