Imorgon åker vi! (:

Shiet! Nu är det bara en dag kvar! Vi åker imorrn! Jag fattar det fortfarande inte:S
Igår gick jag och la mig lite innan tolv, så kan ju säga att jag är lite seg idag=p Fast så farligt är det inte iaf. Tror jag går på överskottsenergi=p

Känner mig väldigt stressad! En del att fixa innan resan. Ska försöka få min pappa att åka till Elgiganten och köpa en Usb adapter till mig. Ska sno med mig min brorsas mp3 spelare och den har ett inbyggt batteri. Sen ska jag ner på stan och köpa rakhyvlar och ett par skor på hm, om dom nu finns kvar, hoppas hoppas.
Johanna kommer förbi mig ikväll också, ska kolla med henne om hon kan hjälpa mig att vaxa benen=p Meningen var att Linnéa skulle göra det men vet inte om jag hinner göra det hos henne..

Idag kommer det en tjej som ska vara här för mig under nästa vecka. Ska lära henne allt jag kan, haha! (: Hoppas hon bara hon hittar hit, kan vara lite svårt om man aldrig varit här=p Jag gick tex fel första gången jag skulle till jobbet=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0