inlägg utan bilder=/

ännu en dag på arbetet. rullar på som vanligt. idag hade jag tänkt att få klart lite saker(: fast jag ligger bra till, så jag behöver inte stressa(:

igår fick jag veta att mina föräldrar ska på middagen igen i helgen, hos ett par andra kompisar. och det innebär att jag är ensam hemma på lördag ( förutom att min bror är hemma också ) och tänkte försöka ha filmkväll, om någon vill komma=p annars får jag umgås med mina "kära" bror, och det är ju alltid lika kul, or nooot!

idag har jag absolut inget planerat efter jobbet, känns skönt på ett sätt. funderar på att lägga mig på soffan och sen ligga där hela kvällen. men problemet är bara att jag och mina föräldrar inte har samma smak på tv program=/ så det slutar med att jag får gå in på mitt rum kl 19:30 när vänner börjar...


17 dagar kvar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0