Jag är en tragisk människa!

En timme kvar av dagens arbete! Underbart(: Tiden har gått väldigt fort idag, kanske lite för fort=p

Gjorde en väldigt bra upptäckt idag. Var inne på svt:s hemsida och såg att dom har alla avsnitt av Andra Avenyn! Och gissa vem som blev överlycklig! Jag har ju inte följt det från början så gissa vad jag ska göra ikväll(;
Vet inte om jag hinner med några Vänneravsnitt idag=p

Igår hade jag och min mamma en liten konversation vid 21-tiden:
Jag kommer ner till köket efter att ha pratat med Linnéa i telefon..

Mamma: Vad gjorde du som var så hemligt?
Jag: Hemligt? Jag har inte gjort ngt hemligt. ( ser förvånad ut )
Mamma - Ja, du tog telefonen gick in i ditt rum och stängde igen?
Jag: Ja, men jag pratade bara med Linnéa i telefon!
Mamma: Jaha, jag trodde det var en kille du prata med, kanske en pojkvän?
Jag, Hahaha! Nej, vad jag vet så har jag ingen pojkvän.
Mamma: Kanske någon date eller någon kille du har på G?
Jag: Nej, ingenting! Ingen kille i mitt liv just nu..
Mamma: Vad tråkig du är!

Jag tror allvarligt min mamma börjar bli lite orolig för mig. Att bilden på en lycklig familj med barnbarn bara blir suddigare för varje dag. Eller så kanske hon tror att jag är lebb eller ngt, haha!
Men mamma, du kan vara lugn, jag är inte lebb och jag tror jag säkert att jag kommer hitta någon vid det rätta tillfället..


Kommentarer
Postat av: Alinne

mammor kan vara bra söta dom :)

2008-01-22 @ 15:22:07
URL: http://alinneandersson.blogg.se
Postat av: Linda

Hahaha! Sådär är min mamma också! :D

2008-01-22 @ 15:22:25
URL: http://liiiiinda89.blogg.se
Postat av: sanna

Älskar andra avenyn

2008-01-22 @ 15:30:29
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0