jag raggar på buffelkött!

sådär! då var vi på slutspelsplats!!=D Äntligen!! det var en kul hockeykväll hemma oss mig. hela familjen + Linnéa satt bänkade kl 19(: jag och Linnea ska bli dom nya dommarna, vi har lärt oss en hel del nu;) iaf när dommarna gör olika teckan för utvisning;) vi funderar på att gå på matchen på lördag. Då vi har en viktig match mot Brynäs!

och så fortsätts det av missuppfattningar, den allra bästa sas av min mamma och jag, linnea, pappa och min brosa hörde ngt helt annat=p

Mamma säger till min bror som är 15 år:
- Ska ni gå inte gå på arn snart?
Vi alla andra hör ngt helt annat som:
- Ska ni inte ha barn snart?
Jag kollar på mamma och säger:
- Åh vad sa du nu?
Alla börjar skratta och sen säger hon vad hon sa

Varje dag så diskuterar jag och Linnéa om hur gamla vi känner oss. att vi måste sluta gå på TK och Stanleys för att det börjar likna en fritidsgård! Så vi måste börja gå på hamn där melelåldern är runt 22-23, och då får jag ångest! Jag känner mig gamal ännu en gång! Som idag innan Linnéa gick hem diskutera vi om lammkött. Om man vill ragga på äldre så kan man ju inte säga lammkött, så då kom jag på en fina idén att kalla det buffelkött! Låter jätte äckligt, jag vet!

Nu ska jag gå och lägga mig, gonatt!

Kommentarer
Postat av: felicia

Buffelkött hahahahahahaha :D Tycker absolut ni ska gå på lördag, lär bli drag :D
Puss (L)

2008-01-08 @ 22:44:29
URL: http://feelicia88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0