Lets dance

Äntligen fredag!!=D

har funderingar på att gå hem vid 15 idag om jag är klar med allt. ska verkligen försöka! det skulle vara så skönt att komma hem tidigt(:  har inte planerat ngt för dagen efter jobbet. blir bara hemma och sitta framför tvn. orkar inte göra så mkt på fredagar, helt död efter en veckas slit.
men imorrn blir det mkt roligt man ska hinna med. som jag skrev igår blir det hockey, södertälje-brynäs, med Johanna och Linnéa. Och vi ska försöka smita in oss med ungdomsbiljetter, 17 år är gränsen för att man ska få köpa dessa biljetter. Men det har ju inte varit ngt problem förut;)

Och sen efter hockeyn blir det pizza och film hemma hos mig=D Jätte sugen på att se en film som heter Flickan i källaren, en rysare. Sen håller jag på att ladda ner en film också, Ciao Bella. Måste bara komma på hur man får filmen att spelas från datan till tvn=p

Är det någon mer som stör sig på folk som inte kan åka buss eller tåg? Då menar jag folk som sitter på det yttersta sätet på bussen så dom blokerar det innersta sättet, och det här händer mest när det är mkt folk på bussen och man står som packade sillar. Samma sak gäller tåget! Varför kan man bara inte sätta sig innerst brevid en person?!?! Om alla var lite omtänksamma skulle det finnas så mkt mer platser på buss och tåg! Tänk på det nästa gång du åker komunalt!

With love


image487


Kommentarer
Postat av: Elin

God morgon! Planer för dagen?

2008-01-11 @ 10:02:47
Postat av: Johanna

Kurrisen, jag håller med om det där på bussarna och tågen! Det är skitirriterande ju! Puss

2008-01-11 @ 12:01:25
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: karin

Elin: Heej! jag har inga spc planer för dagen. efter en arbetsvecka brukar jag vara rätt död på fredagarna. vad ska du själv göra?

Johanna: Tack! Tycker vi startar en klubb;) puss

2008-01-11 @ 12:13:08
URL: http://kurranburran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0