Liggsår?


Nu har jag äntligen pallat mig upp från sängen. Jag tror det blev runt 13-14 timmar i sängen=p Ända gångerna jag gick upp var när jag behövde gå på toa, äta 2 knäckemackor och få i mig lite middag=p Försökte somna om efter att jag vakna vid 10 för att jag var akutkissnödig, men det gick inte för att jag mådde så grymt illa. Jag behövde  verkligen spy ut allt men jag är fortfarande skärrad efter kräftskivan!!

Nyårsafton var verkligen lyckad, nästan en av dom bästa(: Vi blev till slut 12 personer hemma hos mig. Fläskfilé med klyftpotatis och beasås och en misslyckad sk rödvinssås. Efterrätten blev Pannacotta med Passionfruktgelé och lite frukt till. Skulle haft lite mer gelantinblad, men det funka(:
Sen blev det såklart bussen! Det har blivit som en tradition i min vänskapskrets;) Efter några straffshots var jag på G, kanske lite väl på G. Ringde min mamma och önskade gott nytt år. Bästa kommenteren jag fick av mamma var: - Karin, hur mkt har du druckit? Tycker du pratar väldigt mkt. Hahaha!! Hur mkt drack jag igentligen? jag hade 8 cider, men kommer bara ihåg att jag druckit 3-4?!?! Fattar verkligen inte hur jag kunnat bli så full? Kanske var skumpan jag och Linnéa hällde i oss vid 12 slaget?!!
Att fira nyår på krogen var bättre än vad jag trodde. men i år blir det nog hemmafest eller ngt. Kommer iaf inte gå ut.

Kollade igenom min kamera igårkväll!! HAHA! Jag hittade en bild på två killar som jobbar vid grillen på stationen, hahaha!! Alla bilder lägger jag upp ikväll om jag orkar=p

Tack för chokladasken, skumpan och blommorna!! (:

Linnéa! Nu är det bara 24 dagar kvar. Nedräkningen har börjat!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0