Lista

Plocka fram din mobil och fyll i namnen (enligt nummerföljden) på de som står i din kontaktlista. Svara sedan på frågorna nedan

17. Mikkis
40. Patric
37. Hem

36. Linnéa.A
48. Jessica
35. Linnéa.K
24. Katta
66. Fia från Bulgarien
72. Emma.L
54. Jonas B
21. Matti

Har du pussat nummer 72
? Säkert på fyllan

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36
? Oj, det finns mkt minnen! Då får jag säga tiden under konfirmationen, då jag lärde känna denna underbara tjej(:

När ska du träffa nummer 48
? I veckan hoppas jag på(:

Är nummer 54 söt? Haha! Jonas en kille från Wasaskolan! Men sist jag såg honom så var han söt;)

Vad var ditt första intryck av nummer 35? Kommer jag inte ihåg, men jag vet vad hennes första intryck av mig var=p Men säkert ngt med att hon verkar vara en snäll person(:

Hur träffade du nummer 17? Hahahahaa!! På en fest hos min kompis Johanna! Vi var på toan tsm efter att ha pratat med varandra i 5 min typ=p

Gillar du nummer 21
? Han är en jätte bra kompis och gillar han som kompis!

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden
? Yes, vi var i skärholmen

När såg du nummer 72 sist? I fredags när vi skulle åka hem efter att varit ute på Stanleys och röjt;)

Har du varit i nummer 66 hus? Nej

När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Jag hoppas idag, måste ha kvittot för min julklapp=p Annars kan jag inte byta min julklapp:(

Är du nära vän med nummer 37? haha, mitt hemnummer. Så jag är väl nära vän med mig själv=P

Har du gått på bio med nummer 40
? Yes, men inte själv=p vi var ett gäng på 6 personer kanske..

Skulle du kunna gå ut med nummer 54
? Absolut, rena partynissen ibland, men kanske inte bara jag och han.

Vad pratar du och nummer 54 oftast om? Träffar inte honom så ofta, så det blir väl allmäna saker

Känner du nummer 48
? Ah då! Hon är en av mina närmsta kompisar(:

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? yees!

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? Tyvärr så har jag tappat kontakten med båda=/ Men har mest kontakt med nr 36. Träffar nr 54 på speciella dagar, typ födelsedagar.

Hur länge har du känt nummer 35? Sen vi började samma klass i 6an. 7 år! Sheiet vad tiden går fort!?!

Har nummer 17 ett förhållande? Yes, hon är tillsammans med Robin.G(:

Testa det här du med! Jätte kul(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0