miljonär

förkylning är på gång känner jag verkligen nu. vet inte om jag orkar vara kvar hela dagen på jobbet. fortfarande ont i kroppen, framförallt nacken! Måste skaffa mig nya kuddar. ska försöka komma till ikea snart, mamma har lovat mig en garderob(: får nog bli nästa helg. måste ju kasta en hel del i mitt rum. Bla skrivbord, gamla garderoben och ev soffan.

igår när jag kom hem från jobbet gjorde jag inte mkt. mamma och jag åkte och slängde alla glasflaskor efter nyårsafton. Brudar, hur jävla mkt xider drack ni igentligen?!!?! Var ju nästan ett halvårs förbrukning på xider?!?!=p om det nu hade varit pant på flaskorna hade jag varit miljonär idag(: och inte tala om stjärnorna jag hade som prynad på bordet. dom låg överallt igår! vardagsrummet, toaletten, köket, hallen, trappan, mitt rum, toaletten där uppe. och nu kommer jag till det bästa! Pappa hittade stjärnor i avloppet när han rensade handfatet igår=p
Hur bar ni åt!? Hahaha!

Idag ska jag inte göra ngt ansträngande. kanske sola med johanna om jag orkar.. men jag måste ju förbereda kroppen på lite ozon;) har bara lust att lägga mig i soffan under en filt och sova!


image468image469
image470image471



Kommentarer
Postat av: JoeHoe

Haha, neej, men varje gång jag inte uppdaterar ofta så är det en kommentar från kurran där det står: uppdatera! :P

2008-01-03 @ 13:12:54
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: JoeHoe

Haha, det är lugnt :)

2008-01-03 @ 21:18:27
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: Mimmi

Ajabaja man ska inte sola innan man åker utomlands! Det är mkt(!!) högre risk att få hudcancer. Puss

2008-01-03 @ 21:54:18
URL: http://mimmiidapernilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0