not in love

nu är jag hemma igen! Och snart ska jag gå och lägga mig=p

Idag har jag träffat tjejerna som va väldigt lyckat(: Vi gjorde långbord på Nancys, vi ägde hela stället typ, haha!
Bytte vännerboxen med Felicia, bytte Sex and the city boxen med Linnéa och fick kläderna av Mikkis som jag ska få låna till Gran Canaria, tack vännen(:

Efter träffen på Nancys gick vi runt i affärer. Köpte bla waxstipes till benen, puder som det var extrapris på och sen ett par örhängen(: Sa hej då till tjejerna och sedan åkte jag och Linnéa till Ica Maxi och köpte lite saker till resan. Det blev rätt pinsamt när jag skulle betala och jag inte hade pengar på kortet! Fick panik! När jag kom hem så kollade jag det på en gång, då har en överföring sket till mitt sparkonto. Som tur hade ingen tagit mina pengar=p

Helt slut nu! Ska ta en macka och sen kolla på Vänner, är väldigt spännande just nu(:

Go natt!


Dagens låt
Enrique Iglesias - Not in love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0