Resfeber

Nu är man nyduschad och fräsch;) och nu har jag precis försökt fixa ihop en inbakad fläta, men det gick som det gick=P haha!

Hela kvällen har jag kollat på de fem första avsnitten av Andra Avenyn(: Har nog inte bölat så mkt på länge=/ Fattar inte hur kan inte har följt den från början?!?! Och nästa vecka missar jag 4 avsnitt=/
Har hunnit tagit fram en del kläder också(: Det blev typ 25 linnen, 10 t-shirtar=p Känns ändå som jag inte har ngn koll på det jag behöver ha till resan:( Kommer ha panik på torsdag kväll.. Usch usch...

Idag var det rekord på bloggen(: Jätte kul med nya läsare, men jag tror det inte håller i sig precis=p Men om det är några nya som följer min blogg, så varmt välkomna(:




Dom två första bilderna är på min fina packnings hög=P
Den sista är en bild på min schnygga bh jag köpte förra veckan(:




Dagens låt
kent - Vinternoll2

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha 25 linnen, du är precis som jag. Men bättre med för mkt än för lite iaf :)

2008-01-22 @ 22:44:51
URL: http://feliciapalmblad.tjejsajten.se
Postat av: Johanna

Haha, snarkar jag? Då måste det bli ändring på det :p Vilken tid hade du tänkt imorgon? För jag ska hem till Chris och tänkte åka rätt så tidigt tror jag. Men torsdag då? Skulle inte jag komma hem till dig då?
När du skriver "Uppdatera!!" låter det argt :P
PUSSSSSSSS

2008-01-22 @ 23:28:31
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se
Postat av: karin svarar:

Johanna: Säger inte att du snackar hela tiden, men det kan komma en liten snark någon gång=p Tänkte att det skulle vara lättare om jag kom till dig idag och kollade kläder ist för att du tar med dig allt till mig=p Men det jag skulle behöva låna är ngon kjol, lite ont om det=p Men då kör vi på att du kommer till mig imorrn(:

Felicia: Jag tror vi alla tjejer har ngt i generna att vi alltid ska packa med oss alldelses för mkt kläder och skor=p

2008-01-23 @ 08:39:53
URL: http://kurranburran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0