slemlösande medicin, tack!

måndag igen=/ men på ngt konstigt sätt känns det faktiskt bra(: kanske beror på att jag inte gjorde ngt under hela helgen.. igår kunde jag inte somna, inte konstigt, hade ju sovit fram till halv två på eftermiddagen.

Pratade med min kära vän Linnéa igår. Vi har inte pratat med varandra sen nyårsafton. Är väldigt ovanligt att vi har sånna uppehåll=p Men vi båda har varit sjuka. Vi ska ner till banken idag, vi har nämligen länsat våra spargrisar så vi har råd att åka till Gran Canaria;) sen måste jag till apoteket och köpa ngt slemlösande. Känns som hela min hals är full med slem, ja vet! Det låter jätte trevligt! (: funderar om man ska äta på nancy idag, kommer nog komma hem rätt så sent, och man ska ju inte äta efter kl 18=p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0