Smörgåstårta(:

Nu är det bara 1½ timme kvar av dagens arbete! Tiden har gått väldigt fort. och det är jätte bra(:

Fixat lite mer ändringar här i bloggen, börjar bli nöjd, men det är två saker kvar;) Hoppas jag klarar av att ändra det inom kort.. Vad tycker ni, blev bloggen fin?

Imorgon kanske det blir smörgåstårta till lunch(: killarna prata om att panta alla tomburkar och sen köpa smörgåstårta för pengarna, kan ju säga att det är en hel del(: kanske runt 200:-
Men får se, vet inte om det var ngn av killarna som hade lust att åka och panta burkarna.. Men skulle vara rikigt gott med smörgåstårta(:

Efter träningen blir det av att kolla på vänner avsnitt, ska kolla klart på cd 2 och kanske hinner in på den sista skivan också, vi får se. ska försöka sova i tid idag med, gick ju bra igår så det kan säkert funka idag med;)

Linnéa, Fredrik och Jimmy vill hänga med oss till Gran Canaria, så jag erbjöd dom plats i våra resväskor, det var väl okej? ;)

image503 image505

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Hej!
Visst vet jag det :) Du kan ta hjälp utav min designhjälp här http://missmimmi.blogg.se/designhjlp.html jag vet inte om jag har skrivit med just hur man ändrar textstilen i inläggen men det står i alla fall i stilmallen under .entrybody :) lycka till! kram

2008-01-17 @ 17:33:55
URL: http://missmimmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0