snabbt inlägg

tänkte skriva lite fort innan jag går och lägger mig. kom hem från kimonen nyss. Kollade på 4 avsnitt av vänner(:
så snart är jag klar med andra skivan(: Så himla bra och man blir beroende jätte fort!
Pratade lite om resan, åker ju om en vecka, shiet vad tiden går fort??! All skjus är iaf fixad nu, Linnéas pappa hämtar oss och mina föräldrar hämtar. Skönt att slippa ta buss och tåg(:

Fick min bikini idag, inte lika snygg som i katalogen, men det var fin(: lite för små kupor kanske, men upptrycka bröst har väl ingen skadats av?;) Iaf inte killarna iaf=p
Måste rensa i min garderob, kanske behöver köpa ngt nytt linne eller så, man vet ju aldrig=p

Imorrn ska jag träffa Mimmi, Jessica och kanske Joe, om hon inte jobbar. Blir väl träff på Nancys, men det skadar ju aldrig, haha!!

PS: fick nyss veta att min kära vän Jessica har slutat röka! Hoppas verkligen att du klarar det!<3 DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0