Stressmage

Nu börjar jag verkligen få igång min stressmage! Inte kul när man inte har allt underkontroll=p Kontrollfreaks är jag till 100% =p
Har iaf börjat packa, har för mkt kläder just nu, så jag ska väl rensa lite imorrn(: tagit fram sommarskorna och tvättat vit 40 grader, ska hänga det innan jag går och lägger mig.

Idag efter jobbet träffade jag Linnéa, Lollo, Martina och Milla på stan(: Trevligt, trevligt.. Meningen var att vi skulle gå och fika men sluta med att vi satte oss på donken=p Waynes var stängt, Bristol var stängt och på Lillebrors var det fullt. Köpte en nachohamburgare, hur god som helst! Prova säger jag(:

Nu orkar jag inte skriva så mkt mer. måste kolla tvätten och sen gå och sova(:

puss



Dagens låt
Säkert! - Vi kommer att dö samtidigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0