Underbara, älskade skor!

Som ni märker är min bloggsida lite förändrad(: är inte helt nöjd, ska fixa det när jag kommer hem.
Vet inte rikigt varför jag inte skrev ett inlägg igår när jag kom hem, för jag satt vid datan hela kvällen igår=P

Men iaf. Träffade Mimmi och Johanna igår på stan. Jessica kunde inte hänka på och äta för hon hade ont i huvudet=/ Blev Nancys som vanligt(: Igår blev det Potatisgratäng med kycklingspett, hur gott som helst.
Efter nancys blev det att springa till toan på donken, hade inte gått på toan på hela dagen. När jag väl kommer in där så ligger det ett gravtest i papperskorgen! Vem gör ett gravtest på en offentlig toalett? Jag skulle iaf inte gör det.

hittat ett par underbara skor på Din Sko, helt underbara. Hoppas dom finns kvar när jag kommer hem från Gran Canaria(: För då ska dom inhandlas!!
(skon på bilden är inte dom jag ska köpa, men dom liknar dom jag ska ha)



Till dig person som är inne och snokar i min bilddagbok:
Tro inte att du är så cool bara för att du sitter och visar mina bilder för din vänner och kommernterar: Fy fan av ful hon är, hon är så jävla äcklig! Vet att det var du som skickade ett gb inlägg förut om att du tyckte jag skulle ta livet av mig. Hur omogen kan man vara?! Bara för att du inte kan få tillbaka honom så ska det inte gå ut över mig, ska du hota varje tjej han träffar i framtiden eller?! Vad är det du har emot mig?
Kom fram till mig ist för att snacka skit till andra alla, men jag tror verkligen inte att du vågar! Skaffa dig ett liv och lämna mig ifred!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det tror jag med! Eller det var kanske du kurran som hade gått dit innan och gjort det? :P haha. Yes, träning i veckan låter bra tycker jag,om jag bilr av med min träningsvärk bara. haha. Puss

2008-01-16 @ 15:35:41
URL: http://blitzregnbaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0