Vem har snott tepåsarna?

Som alla förstår så är jag på jobbet nu=p Sitter här med mitt te och två mackor. Vaknade kvart över 6 idag så jag hann inte äta ngn frukost hemma. Någon jävlen har snott tepåsarna uppe i fikarummet! För jag tror ingen har druckit upp 25 påsar sen i fredags!! Lämna tillbaka dom! Så nu får jag dricka ngt äckligt cirtronte, blää

Något positivt har hänt idag iaf, jag hann med bussen som gick 7:21 från Fittja. Så jag kom till jobbet halv åtta och det betyder att jag får gå hem kl 16(: Ikväll måste jag kolla vilka kläder jag ska ha med mig till resan, om ngt kanske behövs tvättas..
Kollade igenom Mikkies kläder igår, och det var inte mkt jag kunde ha=p men lite hitta jag iaf;)

image512image513
Köpte en parfym och en solfaktor till resan

Kommentarer
Postat av: mikaela

vad var det för fel på kläderna? för stort? puss

2008-01-26 @ 19:42:25
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0