All by myself..

Vart tog min arbetslust vägen? Har kommit in i en period då jag verkligen inte känner för att jobba. Kanske för att jag är förkyld och har världens mest irriterande rethosta! Känner att jag skulle vara hemma och ligga nerbäddad i sängen, får se hur jag känner mig imorgon=/

Idag åker famijen ut till stugan, så det innebär att jag är själv hemma ett tag nu, vet inte rikigt när dom kommer hem. Det innebär att jag måste laga mat, diska, tvätta och allt annat helt själv. Och det känns inte så lockade när man är sjuk. Men idag blir det lättlagad;) Ska försöka komma i säng runt 22 idag och, ligger efter med sömnen känner jag...

Kosbrudar!
Igår fick Apollo ett väldigt argt svar på deras frågeformulär som man ska svara på efter en resa. Så jag hoppas verkligen att dom tar till sig! Skrev en hel roman om våra fjortisgrannar=p

Kommentarer
Postat av: Mimms

Jag skrev likadant! ;) hahaha!

2008-07-15 @ 12:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0