Busstrejk!!

Då va det bara 3 dagar kvar till Kos:)

Blev inget bloggande igår. Skyller allt på min super sega data! Efter att ha intsallerat in ipoden så har datan blivit segare än någonsin! Funderar stakt på att ominstallera om hela skiten efter att jag kommit hem från Kos!!

Färgningen av ögonbrun och ögonfransar igår gick jätte bra:) Jätte nöjd! Färgningen av mitt hår blev ganska mörkt, ser nästan ut som mörkbrunt trots att jag tog en ljusare färg. Men räknar med att det kommer blekas på Kos sen:)
Umgick lite med Linnéa efteråt. Blev en hel del prat om Kos;)

Fick cykla till jobbet idag eftersom det är stejk nu. Det gick över förväntan:) Var på jobbet efter 20-30 min, nästan raka vägen fram:) Så jag drabbas inte så mkt av stejken, bara ta cykeln om man behöver åka någonstans:)


Idag kommer Mimmi hem från Grekland, hoppas hon inte är allt för brun;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0