Grattis Mimmi =D

Idag fyller världens bästa Mimmi år!! Hoppas att du får en jätte bra dag:)

Igår blev det nästan inget gjort som jag hade tänkt mig. Somnade i soffa=p Pallade mig ner för att göra pulvermos och köttbullar, hur gott som helst! Orkade med lite bakning också, snickeskakor som blev grymma! Kan verkligen rekomendera om ni gillar snickers!

Idag har jag inget planerat, bara ta det lugnt. Ingen aning vad jag ska göra för middag idag. Ska ta en titt på Tasteline och kolla om jag hittar ngt smarrigt:) Sen ska jag verkligen försöka fixa min data! Och även hitta min kamerasladd så jag kan lägga upp bilder!!!

Kommentarer
Postat av: Mimms

Tack baby! <3

2008-07-23 @ 11:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0