Grattis moster!

Inte långt kvar till helg nu!! Imorgon är det fredag=D

Trodde verkligen jag skulle komma i säng runt 23 igår. Men nej, som vanligt vid tolv igen!! Varför måste dom visa dubbelavsnitt av sex and the city varje dag? Om man väl har börjat kolla så kan man inte sluta. Och igår såg jag ett avsnitt jag inte sett förut, då måste man ju verkligen kolla!!!

Har fått tips av vänner att ta hostmedicin för min hosta. Men jag har verkligen fobi för hostmedicin! Kanske för att jag har djupa minnen från när jag var liten. Jag kunde sitta med hostmedicinen framför mig i timmar, jag vägrade verkligen ta den. Har hänt ett antal gånger att den medicinen hamna i blomkrukan när mamma inte såg=p
Varför kan man inte göra en hostmedicin som smakar gott?

Idag fyller min moster år, hela 58 år! Ska fira henne på hennes landställe utanför Gnesta:)

Mina gammla lärare från lågstadiet var med i Expressen igår


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är en miss om man inte ser Sex and the city! :)

2008-07-17 @ 10:40:19
URL: http://miamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0