Jävla hosta!

Om jag inte slutar hosta snart så kommer jag hosta upp mina lungor, det känns så iaf;)

Hela dagen har varit seg. Jätte lugnt på jobbet, och sen har jag inte gjort så mkt när jag kom hem. Har vattnat blommorna så inte min mamma dödar mig när hon kommer hem;) Sen har jag gjort mat, kryddiga järpar med potatisgratäng, hur gott som helst:)
Pratade nyss med Linnéa. Nu längtar jag bara ännu mer till fredag=D

Nu ska jag gå och sätta mig vid tvn och mysa lite med lite te och sen ska jag sova!


Ses på fredag baby!!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gå till vårdcentralen, skriv ut sånt där cocillana, annars kommer du få hosta i tre veckor till, jag hoppas mitt kan försvinna snart, är helt sänkt.



Vilken tur att du skrev det där om blommorna, helt glömt bort att jag ska vattna. Om du inte skrivit hade jag nog varit dödare än blommorna när mamma kommer hem och upptäcker att dom är döda...typ iaf haha

2008-07-16 @ 21:08:06
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0