Kos imorgon:)

Då var det inte långt kvar innan flyget till Kos går imorgon:) För ovanlighetensskull så har jag inte så mkt koll på allt som jag måste fixa idag. Och jag vet inte hur tiden ska räcka till?

Trodde verkligen att det skulle gå långsamt idag på jobbet, men det har varkligen blivit tvärtom, och det är jätte bra:) Håller på att avsluta juni månad så vi kan bokaföra in det i systemet. Slutar om 1½ timme och då ska jag ner på stan och härja! Köpa det sista inför resan, bäst att jag skriver ner allt så jag inte glömmer ngt!

Imorgon ska jag upp lite efter kl 3. Så det gäller att få lite sömn, men jag kommer nog inte kunna somna före tolv ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0