Kullaaaaan!!

Hemma igen från Kos..

Har varit en helt underbar vecka:) Mkt sol, bad, festande och god mat! Kändes skönt att komma hem i fredags natt, men nu vill jag bara tillbaka! Framför allt till värmen!! Ska försöka få upp bilderna i veckan, är inte som Felle som fick upp dom dagen efter;)
Finns mkt att berätta men kan inte skriva allt här, då skulle det bli flera meter långt=p

Tillbaka på jobbet och det känns inte skönt! Är förkyld och trött så vill bara vara hemma och sova. Kan tänkte mig att jag mist ett antal sömntimmar nere på Kos. Inte en dag då man gick och la sig innan 24.

Idag går jag in i en diet, nu ska jag ta mig faan gå ner i vikt! Inte alls nöjd att se mig i spegeln längre, och verkligen inte nöjd när man ska köpa nya kläder i en ny större storlek=/ idag tog jag cykeln ist för bussen, det är jag jätte stolt över!!

Idag fyller världens bästa mormor år:) Ska fira henne idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0