One tree hill x2

Igår var det firande av Mimmi:) Lite avis på henne att hon hade fått Nintendo Wii, jag vill också ha!! Så ni ska ju inte tro att jag har tagit det om det skulle vara borta på söndag;)
Kom hem runt halv nio och kollade klart på allsången, sen hittade jag äntligen mig kamerasladd, så la in lite bilder på Facebook från helgen bravader:) Kos bilderna kommer nog upp imorgon:)

Åh nu har äntligen solen kommit tillbaka! Ska ut och pressa på lunchrasten;) Skulle bli upp 26 grader idag, i like:)
Ikväll ska Linnéa sova hos mig, äntligen åker min bror ut till stugan. Inte för att han gör ngt oväsen av sig, men ändå så skööönt:)
Johanna och jag tänkte grilla lite idag, jätte sugen på det:) Tänkte svänga förbi systemet och köpa lite cider, alltid lika gott till grillning (:

Idag har jag beställt säsong 2 och 3 av One tree hill för endat 249:-/st Så gissa vad jag kommer göra nästa vecka, haha!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Bra invenstering måste jag säga :)

2008-07-24 @ 09:27:29
URL: http://feliciapalmblad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0