Psykopat gubbe!

Känns som jag ska kunna gå och lägga mig och sen vakna på fredag.
Har verkligen sabbat min dygnsrytm efter resan, somnar tidigast runt halv tolv varje dag!

På fredag kommer min älskling hem, Linnéa alltså:) Längtar som f***n! Jag och Sandra ska åka upp och hämta henne på Arlanda runt 2 tiden på natten. Kommer tvinga i mig 1 liter kaffe under kvällen så jag kan göra Sandra sällskap i bilen, utan att jag somnar;) Men på hemresan ska jag sova! Hoppas på att Linnéa kan bo lite hos mig lite nästa vecka, hon jobbar dag, så det blir perfekt:)

Hatar att jag bor själv nu. Rädd hela tiden nästan. Igår trodde jag det var ngn psykopatman som var ute efter mig. Skit läskig var han! Men inte så konstigt att man går och är rädd hela tiden. Efter Norba så kan ju allt hända! Det gäller att man har turen med sig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0