Sambo under två dagar

Har varit på jobbet i ca 40 min och jag vill redan gå hem! Ingen lust att jobba idag, bara ligga ute på gräsmattan och soooola!

Igår åt Johanna hemma hos mig, det blev grillat, hur gott som helst. Linnéa kom förbi runt 20, blev lite jordgubbar med glass, mums! Jätte skönt att kunna sitta ute på kvällarna igen utan att frysa häcken av sig. Sen blev det Project Runway, är det ngn mer än mig som bara älskar Christian? Hoppas på att han eller Kevin tar hem allt:)

Imorgon åker jag ut till landet. Ska bli jätte skönt. Det första jag ska göra är att gå ner och bada, för det lär vara rätt varmt i vattnet nu:) Sen jag jag försöka hinna pressa lite också;) Hoppas jag kan åka ut med min moster och hennes sambo. Hatar att åka tåg!! Ska gå runt 2 imorgon så hoppas dagen går fort:)


Christian och Kevin från Project Runway

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0