Sol, bad och grillning. Kan det bli bättre?

25 juli. Lönehelg och 25-27 grader hela helgen. Det kallar jag en superhelg!

Då var det bara 3 timmar kvar till jag slutar:) Senare idag bär det av till landet. Var jätte länge sen jag var där sist, så ska bli skönt att komma ut. Ska åka ut med moster och hennes sambo som ska bo över en natt:) Så det blir nog grillning och lite kubbspel ikväll, alltid lika kul:)

Imorgon bär det av till hålan Malmköping, där vi ska på marknad:) Ute efter en ny väska, får se om jag hittar ngn och så Johannas älsklingsskor, Foppatofflor;) Ni kan ta det lugnt, jag ska inte gå på stan med dom eller ngt liknade, ska ha dom på landet!

Sen bär det av hemåt. Ska fira Mimmi på lördag kväll. Börjar redan känna mig laddad:) Har bunkrat upp med en vinare och 5 cider, det ska nog räcka hela kvällen;) Men innan dess så blir det ev middag och förfest hemma oss mig:)

Kommentarer
Postat av: Mimmsan

kom hem till mig tidigare istället för att förfesta hemma. =)

2008-07-25 @ 14:10:27
Postat av: Mia

haha mitt första försök :P

2008-07-25 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0