Stressigt..

Bara två dagar kvar till Kos:)

Börjar känna mig lite stressad inför resan på fredag! Har jätte mkt att göra. Idag ska jag hinna gå till Coop med Linnéa och inhandla lite till resan. Men först måste jag ner på stan och växla pengar. Måste börja packa också, har inte lust att göra allt imorgon.

Igår tog jag bara det lugnt. Åkte med Johanna en snabbis till Expert för att kolla på en kamera, sen gick vi in på coop och köpte lite grejer:) Kom i säng runt 22, första gången på mkt länge! Men somna inte före 23, eftersom det var bastu i mitt rum!!

Fick ett livstecken av tjejerna nere på Kos igår:) Fick ett sms av Mia som skrev att det var varmt och svettigt, att hotellet inte var så bra, men att utelivet ägde! Man blev ju inte alls mer sugen på att åka nu!!!

Vi ses ev på fredag tjejer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0