The weekend is over!

Blev inget bloggande i helgen, har inte kunnat/orkat blogga. Så här som en resumé av helgen:

Fredag - Blev upphämtad av moster och hennes sambo i Gnesta. Höll på att somna flera gånger i bilen, hur trött som helst. Kvällen var lyckad, massa god mat och trevligt sällskap. Konstigt nog var min bror trevlig mot mig för första gången på en evighet. Inte dryg ett dugg under hela kvällen, fattar inte vad som hänt=/ Hann se två avsnitt av OTH innan jag gick och la mig runt halv tolv.
Lördag - Vakna runt halv tio av att mamma höll på i köket. Runt kvart över 10 bar det av till Malmamarknaden. Det var ett rent helvete att gå runt där, säkert över 30 grader i solen! Inhandlade en vattenpipa och en plånbok:) Kvällen var lyckad hos Mimmi. Kanske lite för mkt dricka, men Mimmi fyller ju bara 20 en gång i livet;) Hann med lite sinstar och Wii under kvällen:) Runt tolv tog jag, mia, Linnéa och Johanna en taxi ner till Olles. Efter en kvarts köande kom vi in, hur mkt folk som helst och det var varmare än en bastu! Vi hann väl vara där i 1½ timme. Det pratades om efterfest men en timme efter satt jag i ev taxi på väg hem.
Söndag - Vakna runt halv tolv helt död. Hela dagen låg jag och kolla på OTH, hela säsong 2. Snacka om att jag inte har ett liv. Fick i mig lite mat, tvätta en omgång tvätt under dagen...

Idag när jag kommer hem ska jag fortsätta att tvätta. Har inte tvättat på evigheter känns det som. Ska även försöka byta sängkläder! Sen blir det mer OTH idag, inne på tredje säsongen. Trodde det bara var 8 avsnitt, men jag hade kollat fel och det är 22 avsnitt. Min vecka är räddad! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0