Helgens bravader

Vilken helg det var! En av dom bästa på länge!! Här kommer en resume av helgens bravader..

Fredag
- Åkte ner till stan för att kolla läget. Som vanligt hittade jag inget! Nu längtar jag till höstkläderna kommer in!! Hittade däremot en jätte fin väska som jag kanske ska inhandla i helgen då jag får min efterlängtade lön!!!
Blev upphämtad av Sandra vid 19, blev lite shopping på Maxi och sen en varsin Pizza på Rimini. Beställde en capricciosa, men fick en Hawaii?! Runt halv ett bar det av till Arlanda. Det gick hur bra som helst tills jag och Sandra började diskuterade ngt så vi missar självaste avfarten till Arlanda! Så vi får åka 4 mil extra! Tur att Linnéas plan var försenat.
Lördag - När jag vaknade runt 12 så var jag inte ett dugg partysugen. Men det skulle ju ändras! Jag och Linnéa bestämde oss att vi skulle ut. Förfesta lite undertiden Linnea hade tvättstuga, sen tog vi en bulle ner till Sandra. Det blev Sing Star och jag sjöng sönder min röst=p Somn runt halv 4 efter att ätit upp halva min kebabrulle.
Söndag - Låg mest på soffan och kolla på tv. Vid femtiden bar det av till Heron. Mamma Mia var verkligen bra! Kan rekomendera starkt! Musikalen var lite bättre;)

Idag när jag kommer hem har jag en del att göra. Ska laga mat, städa mitt rum (ser ut som ett helvete), baka lite och ominstallera min data så den går lite snabbare! Ska även leta efter sladden till kameran så jag kan föra över lite bilder!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det bara Linnéa på planet? ;)

2008-07-22 @ 13:14:07
Postat av: Kurran

Anonym: Haha! Nej det var det inte, vadårå?

2008-07-22 @ 20:54:10
URL: http://kurranburran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0