Var det party, eller var det party?

Söndag, man mår som man förtjänar!

Hur kul som helst igår. Började förfesta lite oss Linnea igår. Absolut Mango, Passoâ och Fanta. Det är en vinnare;)
Senare tog vi en bulle ner till Doran där även Anna höll hus:) Milla ankom runt 22 sen började det festas!! Jag tror hela stan hörde oss när vi körde Sing Star, men faan va kul vi hade! Jag bara älskar Sing Star Schlager!!!!

När vi kom till Olles höll Milla inte på att komma in. Min första tanke var: What the fuck?!?!? Eftersom det är 20 på lördagar och Milla är 19 så var det ett nej. Men som tur lyckades vi övertala den dryga vakten;) Drag var det Olles iaf, träffade Johanna och tjejerna där. Tack brudar för en jätte rolig kväll!

Nu måste jag börja göra mig i ordning för bion. Jag, Linnéa, Sandra och Anna ska till Heron och se Mama Mia=D Hört att den är jätte bra! Sett den svenska uppsättningen av Mama Mia, och den var hur bra som helst!!

Bye Bye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0