Det som händer på Kos, stannar på Kos;)

Nu är det bara 8 dagar kvar innan flyget till Kos går:)

Längtar som en galning nu till fredag!! Mkt mer än vad jag gjorde när jag åkte till Sunny Beach. Men det är ju inte så konstigt, jag skulle ju lämna pojkvännen hemma i 2 veckor och åka med 3 singeltjejer;)
Den här resan är vi fler singlar än icke singlar som åker, så det ska bli rätt kul och se vad som händer nere på Kos. Men eftersom vi är fina flickor kommer vi inte hem med ngt skit;)
Just nu ser det ut som jag, Felicia och Johanna ska dela rum och sen Mimmi och Jessica i det andra:)
Sen hoppas jag verkligen på att vårat och Linnéas och Martinas hotell ligger nära varandra, hoppas, hoppas!!

Den här veckan har gått jätte fort, har inte fattat att det är fredag imorgon! Tyckte det var måndag nyss;) Men tror nog på att nästa vecka kommer vara jätte seg. trots att jag bara jobbar 4 dagar...

Just nu är det mellan 25-28 grader nere på Kos=D

Kommentarer
Postat av: Mimmsan live from Greece ;)

Heeelo! Har kommer lite halsningar fran solen =) Heeelt underbart, solen skiner och bade havet o poolen ar varma! Har hallt mig i skuggan idag men har brannt mig anda. Fick vg pa ekonomitentan!!!! Helt otroligt! =D Pusss pa dig syns om ett tag!

2008-06-26 @ 18:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0