Ditt pulver!!

Sitter på jobbet och har allmänt tråkigt. Vill bara gå hem just nu. Har ingen arbetslust alls idag=/

Helgen har varit hur bra som helst!
I fredags var det lite grillning hemma. Brorsan gick ut 9an, lyckades inte slå mig i betygpoäng;) Men det lär han säkert göra i gymnasitet ist! Vid 22 gick jag till Linnéa där även Jessica höll hus. Tanken var att vi skulle se på Walk the line, men playstationet ville inte vara med och leka. Så det blev Hipp Hipp Hora ist.

Lördagen skulle vi fira Linnéa för fullt. Jag och Johanna åkte ut till Moraberg på förmiddagen för att hämta Linnéas present. Sen vidare ner på stan för att köpa lite alkohol;) Kvällen blev verkligen lyckad:) Trots att alla var emot mig när dom ville köra Sing Star, för jag ville ju dansa;)
Drog ner till Olles vid halv tolv, fast innan han vi med en liten omgång hos Sandra;) På Olles var det fullt drag:)
Jessica slog ju alla kommentarer i lördag, uttrycket: Ditt pulver, har jag aldrig hört förut. Så gissa vad jag går och säger hela tiden;)
Jag hade fått för mig under kvällen att jag skulle prata engelska, skulle tydligen lura två killar från Huddinge att jag kom från USA och Linnéa från London. Men det gick inte så bra;) Pratade verkligen dålig engelska=p
Vill passa på att be om ursäkt till folk om jag har betett mig illa eller ngt. Jag får helt enkelt skylla på alkoholen!

Igår blev det väldigt lugnt. Jag, Linnéa, Jessica och Milla åkte förbi coop och handla lite, märktes i kassen att det var bakissöndag;) Jag kom hem vid 22 och somna nästan på en gång. Helt utmattad efter helgen;)

Efter jobbet idag ska jag och Johanna till Mimmi. Har längtat efter att få se hennes nya lägenhet! Blir lite middag och mys. Lär pratas en del om Kosresan;)

Kommentarer
Postat av: doran

hejsan o tack för en kul helg =)

rekommenderar barerna/klubbarna på kos: cactus, club upstairs, west <-- dom ligger på stora bargatan (iaf låg där förut) hehe =) tror ni kommer få det toppen där!

2008-06-16 @ 18:18:18
URL: http://www.nightlife.se/dorani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0