Födelsedag och Grudenten

Dags för mig att gå och lägga mig, men täkte skriva lite blogg först;)

Idag var Sandra tagit studenten:) Och jag var inte alls avis på henne;) God mat, smörgåstårta, underbart gott!
Fick träffa lite av Sandras släkt och sen var Johan och Sara där.
Sen har det inte hänt så mkt. Har fortsatt bråkat med Tele2 som har stängt av mitt aboemang, dom är helt korkade på kundservice!! Så det kommer antagligen kommer den vara död hela helgen, kul!

Imorgon fyller Linnéa år och min brorsa går ut 9an, så det är en stor dag imorgon:) Linnea kommer hit och äter middag men min familj +mormor och moster med sambo:) Som Linnea sa idag, vi är som hennes foster familj;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0