Make over

Nu är det bara 4 dagar kvar till vi åker till Kos:)

Helgen har varit väldigt lugn..
Fredagen var jag bara hemma och tog det lugnt framför tvn. Kollade bla på filmen, Snakes of the plane. Helt okej film, fast kanske inte så bra att se på en vecka innan man ska flyga;)
På lördagen åkte jag och Johanna upp till Sthlm, den här gången tog jag rätt på tiden;) Blev en hel del shopping för både mig och Johanna:) Hittade bla ett par jenasshorts, ett vitt linne, två jeans, en Ipod, och lite annat smått och gott.
På kvällen hade jag och Johanna myskväll. Kollade på Tonårsliv och åt popcorn. Pratade om utgång men båda två var helt slut efter shoppingen..
Igår var jag och Johanna hemma hos Felicia och hade våran efterlängtade Koskväll:) Blev grekiskmat och massa prat om resan. Ska bli jätte kul att få dela rum med tjejerna!

Efter jobbet idag så ska jag ner på stan och färga ögonbryn och ögonfransar. Sen hem till Linnéa direkt där hon ska färga håret på mig:) Så det blir en make over dag;)



På fredag!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0