Mitt liv är tillbaka!

Det blev en väldigt intressant roadtrip igår;)
Det gick jätte bra att hitta dit:) Vi körde aldrig fel. Men det var väldigt roligt när Katta missade vejningsplikten vid en korsning och fick tvärbromsa. Tror inte hon tyckte det var lika kul som jag;)

Efter att vi hämtat min väska och att jag hade visat henne runt så åkte vi in till Eskilstuna för att äta lite mat. Vi åkte ut till TunaPark där det blev en jätte god pizza:) Vi hann med lite shopping, eller jag shoppade lite;) Blev en kjol, en ring och ett armband på Gina Tricot:)
När vi väl skulle ta oss hem så hittade vi inte ngn utfart mot Sthlm!! Så vi virrade runt i hela Eskilstuna kändes det som. Slutade med att vi stannade vid en bensinmack och fick fråga hur vi skulle åka. Men det hjälpte inte:p Men till slut så hittade vi hem;) Lite allsång hann med också, helt galna var vi;)

Fortfarande lugnt på jobbet, men snart ska jag få börja fakturera igen:) Och det kommer ta hela dagen! Ligger efter med 6 dagar=p Sen blir det fika med Johanna och Mimmi, ska bli jätte kul!! Inte träffat mimmi på jätte länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0