Nu är det bara 7 dagar kvar=D

Om exakt en vecka sitter jag på planet till Kos:)

Igår var det bröllop. Väldigt lite och mysigt. Det var den närmsta släkten, ca 25-30 personer. Efter vigseln blev det lite champange och enkel mat hemma hos på i Hölö:) Var hemma runt 21 och somnade nästan på en gång;)

Idag blir det en lugn dag. Skönt att sluta 15 idag:) Ska ner på stan och göra lite ärenden, sen hem och städa mitt rum som ser ut som ett helvete. Kan knappt gå in längre=p
Tanken var att kanske träffa Felicia ikväll, men tror jag stannar hemma ist. Behöver komma i säng rätt tidigt ikväll eftersom jag ska till Sthlm imorgon med Johanna:)

Nu sitter Emma, Mikkis, Mia och Moa på planet till Kos. Hoppas på att dom får en bra vecka med mkt sol, bad och festade:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0