Sol och bad

Nu är jag tillbaka. Igår var jag helt död när jag kom hem från stugan så pallade inte att skriva då.
Helgen kan sammanfattas så här:

Helhelg i stugan-Jordbävning-Bad-Solning-Grillning-Walk the line-Kubbspel-Födelsedagfirande-Barnvakt-Myggbett-Dirty Dancing

Som sagt var jag i stugan hela helgen. Var hur härligt som helst. I sommar ska jag försöka åka ut varannan helg om det är fint väder! Har verkligen vilat upp mig. Blev årets första dopp också, 25 grader! Hade grillkväll med mina föräldrars vänner i lördags, jätte god mat! Sen i söndags kom mammas två kusiner med familj ut. Jätte söta sysslingar man har, framför allt dom minsta på 2 och 4 år:) Gick ner till badet med dom, jätte kul!

Veckan är fullspäckad med saker! Idag fyller min mamma år, 25 var det va mamma;) Imorgon ska jag förhoppningsvis åka till stugan och hämta min väska som jag glömde där igår, tur att jag fick med mobilen iaf;) Sen om jag hinner ska jag på hemligt uppdrag;) Onsdag blir det träff med Johanna och Mimmi, ska bli kul att träffa Mimmi nu när man inte ses så ofta. Fredag blir det ev Håkan om det inte regnar. Kanske lite bergodalbana också:p
Lördag är det stor fest för Linnéa. Längtar nog mer än henne själv tror jag, haha! Och på söndag planerar jag att vara lagom bakis;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0