The Happening

Hallå alla:)
Äntligen har solen hittat tillbaka igen:) Men det kunde ju har varit lite varmare ute iaf;)

Blev inget bloggande igår. Hade fullt upp med annat;)
Träffade tjejerna vid halv fem, gick och åt lite mat på Kringlanresturangen:) Sen gick Moa och jag runt lite på stan och kolla. Åkte hem och såklart blev det Allsång på skansen på kvällen, Håkan var ju med, så var bara tvungen och kolla;)

Nu är Mimmi nere i Grekland och har det skönt, och jag är inte alls avis på henne;) Hoppas hon inte är allt för brun när hon kommer hem igen. Jag kommer inte vara i närheten av henne på Kos iaf;)
Nu är det bara 9 dagar kvar innan vi åker:) Jag och Johanna ska upp til Sthlm på lördag och leta upp det sista inför resan. Hoppas jag hittar några shorts och ett par solglasögon!!

Ikväll blir det bio med mina kära vän Patric. Vi ska se The Happening på Heron:) Tror att den är jätte bra, den verkar iaf det på reklamen=p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0